Városlista
2020. szeptember 29, kedd - Mihály

Hírek

2020. Március 23. 13:25, hétfő | Helyi
Forrás: MÁV Magyar Államvasutak Zrt. KOMMUNIKÁCIÓS IGAZGATÓSÁG

Változott a MÁV-START személyes ügyfélszolgálatainak működése

Változott a MÁV-START személyes ügyfélszolgálatainak működése

A járványügyi helyzet miatt, a Kormány döntésével és a szakemberek javaslataival teljes összhangban a MÁV-START átszervezte és korlátozta a személyes ügyfélszolgálatai működését.

A sorban állás és személyes érintkezések csökkentése érdekében a vasúttársaság arra kéri utasait, hogy jegy- és bérletvásárlás esetén részesítsék előnyben a MÁV applikáció használatát és az e-vonatjegy váltását.

Az utasok és a munkavállalók egészségének védelme érdekében, a személyes ügyfélszolgálatok országosan 2020. március 19-étől korlátozott szolgáltatással és új helyszíneken várják az ügyfeleket. Az eddigi, nyitott pultos ügyfélszolgálati helyszínek helyett, az adott állomás személypénztárában, az erre kijelölt ablaknál történik az ügyfelek fogadása, e pénztárablakok kialakítása alkalmas a fertőzés kockázatának csökkentésére. Az új helyszíneken az ajándéktárgyak értékesítéséére és az önkiszolgáló csomagmegőrzők üzemeltetésére nincs lehetőség, valamint a szegedi és a békéscsabai ügyfélszolgálaton szünetel a helyi autóbuszjegyek értékesítése. A személyes ügyfélszolgálatok többi szolgáltatása továbbra is elérhető.

Az érintett irodák: Keleti pályaudvar, Déli pályaudvar, Székesfehérvár, Győr, Szolnok, Pécs, Miskolc, Debrecen, Nyíregyháza, Szeged, Békéscsaba.

A START Klub kártya átvevőhelyként is működő irodák helyett a START Klub kártya átvételére a helyi személypénztárakban van lehetőség. Az átvétel pontos helyéről a helyszínen kifüggesztett tájékoztató ad információt. A már az átvevőhelyen lévő, vagy a jelenleg gyártás alatt álló START Klub kártyákat az átvevőhelyek a 30 napos átvételi időn túl is megőrzik, az érintett utasok azokat a későbbiekben át tudják venni.

Az utasok folyamatosan, a nap 24 órájában fordulhatnak a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatához a +36 (1) 3 49 49 49-es, vagy mobilhálózatról a +36 (20/30/70) 499 4999-es telefonszámon; írásban a https://www.mavcsoport.hu/ugyfelszolgalat/uzenetkuldes címen vagy az eszrevetel@mav-start.hu e-mail címen. Aki teheti, kérjük, személyes ügyintézés helyett válassza inkább ezt a lehetőséget.

Ezek érdekelhetnek még

2020. Szeptember 29. 15:15, kedd | Helyi

Olcsóbban lehet utazni hétfőtől több dunántúli viszonylaton

Hétfőtől több dunántúli vasútvonalon is új menetrend és tarifa lépett életbe.

2020. Szeptember 29. 11:04, kedd | Helyi

A közúti közlekedésben is fontos a környezetvédelem

Már huszonnegyedik alkalommal zajlott le 2020. szeptember 21-25. között a Közúti Közlekedési Környezetvédelmi Akció sorozat, amelyben az idei évben Szeged mellett Budapest, Debrecen és Győr is részt vett.

2020. Szeptember 28. 12:44, hétfő | Helyi

Az októberi hétvégéken is lehet utazni Dunakanyar Napijeggyel

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium elrendelése alapján november 1-jéig még lehet vásárolni Dunakanyar Napijegyet,

2020. Szeptember 28. 12:23, hétfő | Helyi

Szeptember 28-tól három KISS közlekedik a váci és a ceglédi vonalon

Szeptember 28-án áll forgalomba a harmadik KISS, így hétfőtől már két emeletes motorvonat jár majd a váci és egy a ceglédi vonalon.