Hírek
2013. Július 17. 05:00, szerda |
Belföld
Forrás: orientpress
Több száz ügyfélpanasz érkezett a szolgáltatókra

Számos kifogással éltek az elmúlt negyedévben a hírközlési biztoshoz forduló ügyfelek. Sok probléma adódott a számlákkal, de többen az ügyfélszolgálatokkal is elégedetlenek voltak, a számhordozással azonban nem volt gond. Az elmúlt három hónapban összesen 313 panasz érkezett a média- és hírközlési biztoshoz hírközlési ügyekben − tudta meg a Napi Gazdaság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságtól.
A szolgáltatók magatartását kifogásoló 139 panaszbeadvány megoszlása tükrözi piaci részesedésük arányát. Számlázási gyakorlat miatt több tucat beadvány érkezett, leginkább tartalmi, formai kifogásokkal, az előfizetők elsősorban a számlán szereplő összegeket, illetve számukra ismeretlen tételeket kifogásolták. Sokan panaszkodtak amiatt is, hogy az ügyfélszolgálatokon nem kaptak megfelelő tájékoztatást, hosszú volt a várakozási idő vagy elérhetetlen az ügyfélszolgálat, illetve nem volt egyértelmű a kapott információ. Az ügyfelek szerint a szolgáltatói válaszlevelek rendkívül szűkszavúak, ami azt a benyomást kelti, hogy a szolgáltató nem kíván érdemben foglalkozni problémájukkal. Tizenketten azért fordultak a biztoshoz, mert szerintük a szolgáltató nem teljesíti az új díjcsomagban vállalt szolgáltatást, például továbbra is a korábbi díjcsomag szerinti sávszélességet vagy csatornakiosztást biztosítja, illetve aszerint számláz, de olyan is előfordul, hogy a szolgáltató a régi és az új szolgáltatás díját is kiszámlázta. Szintén 12 panasz érkezett amiatt, hogy a szolgáltató a kedvezményeket nem érvényesíti, vagy továbbra is a korábban igénybe vett díjcsomag szerint számláz. Az NMHH szerint általában a szolgáltató adminisztrációs hibája okozza az érdeksérelmet, amely hibát a szolgáltatók rövid időn belül orvosolják és jellemzően kompenzációt is biztosítanak az előfizetőnek.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Július 12. 08:43, szombat | Belföld
Orbán Viktor: az ukrán elnök nem mondhatja meg a magyaroknak, mit gondoljanak
2025. Július 12. 08:43, szombat | Belföld
Vihar - Helyreállította az áramszolgáltatást az E.ON
2025. Július 12. 08:41, szombat | Belföld
Debrecen a TOP3-ban az Európa Zöld Fővárosa címért zajló versenyben
2025. Július 11. 09:12, péntek | Belföld
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári gyárának területén: a 2,3 millió dolláros beruházásból a cégcsoport legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkja jött létre.