Városlista
2024. április 27, szombat - Zita

Hírek

2018. Február 13. 16:19, kedd | Helyi
Forrás: Liszt Ferenc Ének-Zenei Általános Iskola

SAJTÓKÖZLEMÉNY

SAJTÓKÖZLEMÉNY

Hódmezővásárhelyi Tankerületi Központ EFOP 3.3.7-17-2017-00022 „MESTERFOGÁSOK” című projekt

A Hódmezővásárhelyi Tankerületi Központ támogatási kérelmet nyújtott be az „Informális és nem formális tanulási lehetőségek kialakítása a köznevelési intézményekben”című EFOP-3.3.7-17 kódszámú pályázati felhívásra, amelyet az Emberi Erőforrások Minisztériuma támogatásra érdemesnek ítélt.

A projektben részt vevő intézmények:

  • Hódmezővásárhelyi Liszt Ferenc Ének-zenei Általános Iskola
  • Hódmezővásárhelyi Szent István Általános Iskola
  • Németh László Gimnázium, Általános Iskola

Kedvezményezett: Hódmezővásárhelyi Tankerületi Központ
Projekt címe: „MESTERFOGÁSOK”
Projekt azonosító száma: EFOP 3.3.7-17-2017-00022
A támogatás összege: 71 480 706 Ft
Támogatás intenzitása: 100%
Projekt megvalósítás ideje: 2018.01.01.- 2020.01.01.

A projekt célja: pályaorientáció, a munkaerő-piaci kompetenciák erősítése innovációs műhelyek keretében.

Hazánk jövőjét meghatározza az oktatás minősége. A legfontosabb cél, hogy a diákok általános műveltsége, tudásszintje megfeleljen a hazai és nemzetközi elvárásoknak, egyéni és közösségi érdekeket szolgálva használható, bővíthető tudással rendelkezzenek, a pályaválasztás, a szakma iránti érzékenyítés épüljön be a tartalmi rendszerbe. Ezért választotta a projektbe bevont mindhárom intézmény, hogy az interaktivitáson alapuló, felfedeztető módszereket alkalmazó műhelymunkán keresztül segítse a tanulók tudatos pályaorientációját. Jelen program horizontjában a pályaorientáció áll, melynek eredményeként megvalósul a tudásintegráció, az alap- és kulcskompetenciák, a munkaerő-piaci kompetenciák erősítése, és a vállalkozói készségfejlesztés.

A szabadidőben zajló informális, nem formális tanulás kihasználására törekszik a program. A projektben a tevékenységek az élménypedagógiára épülnek, fejlesztjük pedagógiai eszköztárunkat, olyan informális és nem formális tanulási módszerek és tartalmak, illetve az ehhez szükséges terek kialakítására törekszünk az iskolán belül is, amelyek gazdagítják a tanulási lehetőségeket, ami mindenki számára elérhető. Célunk, hogy tudatosan készüljenek a tanulók felnőtt életükre, a feléjük áramló információtömegből kiszűrjék a számukra használható tudást, képesek legyenek döntések meghozatalára. Az esztétikai érzék fejlesztésén túl a játék, a munka, a tanulás komplex megjelenítése által történő ismeretgazdagítás, közös alkotások létrehozása, az együttes munka örömének megtapasztalása, a kreativitás fejlesztése és a tanulók sikerélményhez juttatása kiemelt feladata a programnak

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 26. 16:18, péntek | Sport

Kovács Ádám vezeti a Histo Cup-ban az éves bajnokságot!

Beszélgetés a Formula autók világába nemrég csöppent Kovács Ádámmal.

2024. Április 26. 15:19, péntek | Sport

Valencia után Gender Tamás Junior ismét pályára hajt az Európa-bajnokság második fordulójában, amelynek ezúttal a franciaországi Val

A spanyol szezonnyitó nehézségei után nagy reményekkel vág neki a folytatásnak a fiatal feltörekvő tehetség,

2024. Április 26. 13:53, péntek | Életmód

A munkabér az elsődleges munkahelyválasztási szempont Magyarországon

A munkahelyválasztásnál a magyar munkavállalók számára 2024-ben is a vonzó munkabér és juttatási csomag az elsődleges, ezt követi a munkahelyi légkör és a munkaadó pénzügyi stabilitása, ahol nem kell tartani a leépítéstől

2024. Április 26. 13:52, péntek | Belföld

Folytatja a terjeszkedést az OTP

Az OTP Bank tavaly minden korábbi eredményét felülmúlta, a megkezdett építkezést és terjeszkedést a következő években is folytatja - mondta pénteken Budapesten, a társaság éves közgyűlésén az OTP Bank elnök-vezérigazgatója.