Városlista
2020. augusztus 4, kedd - Domonkos

Hírek

2019. November 18. 10:49, hétfő | Helyi
Forrás: MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatóság

Egyre többen követik a MÁVINFORM-ot a Facebookon

Egyre többen követik a MÁVINFORM-ot a Facebookon

Apolló rekordot döntött

Januárban indult és havonta már 400 ezer embert ér el a MÁV MÁVINFORM Facebook-oldala, amin keresztül gyors tájékoztatást kapnak az utasok a közlekedő vonatokat érintő rendkívüli eseményekről és azok menetrendre gyakorolt várható hatásairól.

Havonta már átlagosan 400 ezer embert ér el a MÁVINFORM a Facebookon keresztül, ehhez mintegy havi 220 ezer aktivitás fűződik, tehát ennyi felhasználó kattintott a bejegyzéseire, osztották meg vagy szóltak hozzá. A MÁVINFORM csatornáját 34 ezren lájkolták már, hetente 1000 új felhasználóval bővül a követők száma. Egyes rendkívüli eseményekről, így például a felsővezeték-szakadásról szóló hírek, 70-80 ezer emberhez jutottak el. De az eddigi rekordot 115 ezer eléréssel egy Debrecenből Budapestre tartó sebesvonaton talált szelíden viselkedő kutyáról szóló bejegyzés érte el november 5-én. A gyorsan terjedő facebookos hírnek köszönhetően pár órán belül meglett az elkóborolt kutya gazdája, aki a Nyugatiban ölelhette magához Apollót. Nem sokkal később pedig egy hozzászólásban hálásan köszönte meg a MÁV-nak és a vasutasoknak, hogy segítettek és vigyáztak a kedvencére.

Homolya Róbert, a MÁV elnök-vezérigazgatója szeptemberben bejelentette, hogy megkezdődik a vasútvállalaton belüli információáramlás megújítása és ezzel párhuzamosan azon kommunikációs csatornák kiépítése is, amelyek révén az utasok rövidebb idő alatt, gyors és megbízható tájékoztatásban részesülnek. Ehhez a munkához több ütemű informatikai fejlesztés is társul, amelynek eredményeképpen javul a fedélzeti és állomási utastájékoztatási kijelzők központi vezérlése, a forgalmi szolgálati helyek és fedélzeti személyzet (jegyvizsgálók, mozdonyvezetők) tájékoztatása. Az utastájékoztatás kiemelt eszközévé vált a MÁVINFORM, ami a MÁV Kommunikációs Igazgatóságán belül működik, és feladata, hogy a közösségi közlekedésben naponta utazók minél több meghatározó médián, rádióadón, a vasúttársaság honlapján, a közel 390 ezer okostelefonon megtalálható MÁV applikáción, valamint internetes közösségi felületen keresztül kaphassanak információt az aktuális vasúti közlekedési helyzetről. A MÁV applikáción az alkalmazáson belüli utastájékoztatási funkciókata közeljövőben továbbfejlesztik.

A vasúttársaság fontosnak tartja, hogy több mint 140 millió utasa minél gyorsabban, több felületen is értesüljön a vonatközlekedést befolyásoló előre tervezett pályakarbantartásokról vagy a váratlan eseményekről, ezért a 35 éve, 1984 nyarán alapított MÁVINFORM idén január óta a Facebookon is elindította a tájékoztatási csatornáját.

Ezek érdekelhetnek még

2020. Augusztus 03. 17:27, hétfő | Helyi

Újabb három IC+ kocsi állt forgalomba

Augusztus 2-től újabb három IC+ közlekedik a szombathelyi és a zalaegerszegi vasútvonalon.

2020. Augusztus 03. 15:09, hétfő | Helyi

Mindkét daru dolgozik – a Nyugati tetőszerkezetének bontása folyamatos

A Nyugati pályaudvaron folytatódik a rekonstrukció. Immár a második daru is üzembe állt a mintegy 8200 négyzetméteren megújuló tetőszerkezeten a folyamatos munka segítése érdekében.

2020. Augusztus 03. 15:02, hétfő | Helyi

A fotográfia és a képzőművészet párhuzamai

Eifert János fényképeivel találkoztak a mártélyi alkotótábor résztvevői

2020. Augusztus 03. 14:58, hétfő | Helyi

Nagy befogadóképességű kerékpárszállító kocsikkal bővültek egyes balatoni és velencei-tavi vonatok

A MÁV-START a biciklis utasok számának ugrásszerű növekedése miatt, a Balatonra közlekedő DÉLI -> PARTI sebesvonatok egy részében nagy befogadóképességű kerékpárszállító kocsikat állított forgalomba;