Városlista

Hírek

2018. December 18. 17:45, kedd | PR

Mobilitás mesterfokon

Ma már számos olyan munkakör van, ami sok utazással jár. Tegnap Berlin, holnap Róma – ismerős? Sokat utazol, de eleged van a reptéri kijutással járó stresszből? Válaszd az üzleti reptéri parkolót!

Gyerekként sokan amerikai filmekből raktuk össze álmaink felnőtt életét. Jópofa barátok, boldog család, menő állás – és bizony sok-sok repülés, természetesen üzlet miatt, kizárólag első osztályon. Milyen mesés is volt mindezt elképzelni, hiszen minden könnyűnek tűnt akkoriban!

A mai globalizálódott világ sokunk számára valóra váltotta a fenti életet, csak sajnos nem ennyire zökkenőmentesen. Sok stressz, sok zavaró tényező is közbejön, ha hetente többször utazunk repülővel, így ha nem vagyunk körültekintőek, könnyen nyűg lehet a régi vágyakból. Pedig csak meg kell ismernünk lehetőségeinket, és máris kényelmesen hátra dőlhetünk.

Mástól való függés nélkül

Az ember akkor érzi magát kiszolgáltatva, ha a számára fontos dologban másoktól függ. Nincs ez máshogyan a repüléssel sem. Őrjítő tud lenni a lassú, sokszor megbízhatatlan tömegközlekedésre bízni, hogy elérjük-e járatunkat, illetve gyakran az sem segít, ha egy késő taxi teszi kockára az indulást. Bosszantó, ha egy kéretlen városnézést vagyunk kénytelenek végigülni, mire a csoportos transzfer utolsó utasként minket is hazaszállít.

Mennyivel megbízhatóbb, ha az ember saját magára számíthat! Nekünk fontos az utazás, mi tudjuk, mennyi idő kiérni a reptérre, mikor kell elindulni. Ráadásul kellemetlenkedő utasok vagy beszédkényszeres taxisofőrök nélkül vezetés közben nyugodtan átgondolhatjuk prezentációnkat, a szerződéskötés részleteit. Mindehhez pedig csak arra van szükség, hogy saját autónkkal érkezzünk Ferihegyre.

Reptéri parkoló – üzletre szabva

A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren is nagy népszerűségnek örvend a parkolás szolgáltatás. A különböző zónákat úgy alkották meg, hogy minden igénynek, minden pénztárcának megfeleljenek, és a rendszámfelismeréssel is felszerelt biztonsági rendszer gondoskodjon autónk sértetlenségéről. Ha sürgős az utunk, és nem tartózkodunk egy vagy néhány napnál tovább külföldön, számunkra a Business Parkoló lehet a befutó.

A kifejezetten a modern üzleti élet tempójára tervezett, 204 férőhelyes Business Parkoló a terminálhoz a lehető legközelebb található. Igazi prémium parkolás: a távollét idejére fizetendő napi egységek magukban hordozzák az utasokat mindössze két perc alatt az épülethez szállító kisbusz transzfert is – így a lehető legrövidebb idő alatt a check-in pulthoz érhetünk. A bud.hu honlapon található online kalkulátorral néhány kattintással kiszámolhatjuk parkolásunk árát, helyet pedig akár a repülőtérre való kijutás alatt is foglalhatunk. Nincsenek többé fárasztó taxisofőrök, elvesztegetett órák – ha saját autónkkal érkezünk a repülőtérre, végig urai leszünk a helyzetnek. Akár a tárgyalóasztalnál.

Ezek érdekelhetnek még

2019. Június 13. 10:36, csütörtök | PR

Nemzetközi és magyar sztárokkal indul az országos kerékpár fieszta

11 megyén és 100 városon át vezet Magyarország legnagyobb kerékpárversenye

2019. Június 06. 19:04, csütörtök | PR

Fekete és fehér - a strand királynőjévé tesznek

Az utóbbi évek vezető trendje a színek zabolátlan használata. Ám ha a megunhatatlan feketét és fehéret használjuk, egész biztosan magunkra vonjuk a figyelmet.

2019. Június 06. 19:02, csütörtök | PR

Érezd magad főnöknek és válassz ehhez illő forgószéket

Egy nap során számos döntést hozunk meg, kisebbeket és nagyobbakat egyaránt. Vannak olyan témák, amiknek alaposan utánajárunk, mielőtt döntést hoznánk, azonban sokszor még így sem veszünk figyelembe minden szempontot.

2019. Június 05. 09:14, szerda | PR

Innovatív takarítás

Ma már a takarítás sem olyan, mint régen. Jól tudja ezt Magyarország piacvezető takarítással foglalkozó cége a Jánosik és Társai Kft.