Hírek
2015. Június 27. 04:00, szombat |
Belföld
Forrás: MTI
Energiahivatal: érthetőbbek az energia számlák az ügyfelek szerint

Érthetőbbek a földgáz- és villamosenergia-szolgáltatók számlái, növekedett az elégedett ügyfelek száma - derült ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) legfrissebb felméréséből.
A MEKH tájékoztatása szerint a korábbi évekhez hasonlóan 2014 őszén is kérdőíves vizsgálatot indítottak a földgáz- és villamosenergia-felhasználók elégedettségének felmérésére, ennek egyik kiemelt területe a számlákkal kapcsolatos vélemények gyűjtése és elemzése volt.
A megkérdezett lakossági fogyasztók 88 százaléka jónak értékelte a villanyszámlák értelmezhetőségét, földgáz tekintetében 86 százalék minősítette jónak a számlákat, ami rendre 7, illetve és 9 százalékponttal magasabb, mint egy évvel korábban - olvasható a jelentésben.
A felmérés azt is vizsgálta, hogy azoknak, akik továbbra is nehezen értelmezik a számlát, mi okoz problémát. Kiderült, hogy a villamosenergia-számlák esetében ezeknek a fogyasztóknak a többsége nem igazodik ki a számlán, a fölgázszámlákon pedig nem értik az adatokat.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Július 12. 08:43, szombat | Belföld
Orbán Viktor: az ukrán elnök nem mondhatja meg a magyaroknak, mit gondoljanak
2025. Július 12. 08:43, szombat | Belföld
Vihar - Helyreállította az áramszolgáltatást az E.ON
2025. Július 12. 08:41, szombat | Belföld
Debrecen a TOP3-ban az Európa Zöld Fővárosa címért zajló versenyben
2025. Július 11. 09:12, péntek | Belföld
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári gyárának területén: a 2,3 millió dolláros beruházásból a cégcsoport legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkja jött létre.